zaterdag 8 oktober 2011

team loft sails ;be

team loft sails belgium


met enige fierheid kan ik melden dat ik vanaf heden met loft  sails zal varen
met dank aan loft sails . be   (alain de gendt  )
welke me opgenomen heeft in  team loft  belgie 
na jaren trouwe dienst bij gun nu dus voor mij een grote overstap
ik kijk er naar uit om om de loft blade s in ontvangst te nemen en ze te testen
voor 2012 zal ik het nog doen met de 2011 zeillen om dan vanaf 2013 met de nieuwste te varen
dit door een te late beslissing van mijner tewege  de zeillen waren reeds besteld voor de team rider s
heb wel de 2012 blade s al gezien en ze zien er vet uit 
foto s met ben van der steen

ook de switch blade  zeillen zien er super uit  
dus de eerste testverslagen  volgen later    zal de mogelijkhijd hebben om de 2011 te vergelijken met de 2012 modellen
voor meer info kijk naar    http://www.loftsails.be/Index.html 
normaal zouden de nieuwe zeillen toe komen eind ok begin nov

1 opmerking:

  1. Als trouwe Gun-gebruiker een beetje een rare keuze om naar Loft te gaan zonder ze te testen, maar zeker geen slechte!
    Proficiat met de overstap.

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Mijn foto
no guts no glorie no pain no gain